• شنبه ١٦ دی ١٤٠٢-١٤:٥٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٢٣٠
ادامه بازدیدهای نظارتی و ملاقات های مردمی مدیریت شهری ششم؛

اعضای شورای شهر این هفته به کجا می روند؟

بازدید از مرکز معاینه فنی خط سیار و دیدار با شهروندان برخی مناطق شهرداری تهران از برنامه های میدانی اعضای شورای اسلامی شهر تهران در هفته جاری خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، اعضای شورا در راستای دیدارهای مردمی با شهروندان مناطق و نیز بازدیدهای نظارتی از پروژه های مهم شهری در هفته جاری در3 منطقه شهرداری حاضر خواهند شد و از نزدیک در جریان موضوعات و مشکلات شهروندان قرار خواهند گرفت و همچنین پروژه های مهم مدیریت شهری را مورد پایش و بررسی قرار خواهند داد.
سوده نجفی عضو هیات رییسه شورا، شنبه با حضور در اداره کل محیط زیست شهرداری تهران با کارکنان و بانوان شاغل در این مجموعه به گفتگو خواهد پرداخت و از نزدیک در روند فعالیت آنان قرار خواهد گرفت.
سیدمحمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورا در ادامه نهضت دیدارهای مردمی مسجدمحور، روز شنبه با حضور در مسجد قائم(عج) واقع در محله شهران جنوبی منطقه 5 با شهروندان دیدار و گفتگو خواهد کرد.
در ادامه بازدیدهای میدانی اعضای شورا از مناطق 22 گانه شهرداری تهران و ملاقات های مردمی در هفته جاری مهدی اقراریان عضو و رئیس کمیته نظارت شورا یکشنبه در منطقه 10 شهرداری تهران حاضر خواهد شد و با مردم و معتمدین این منطقه به گفتگو خواهد پرداخت.
جعفر بندی شربیانی عضو هیات رئیسه شورا نیز روز دوشنبه با حضور در منطقه 4 شهرداری از نزدیک با مردم این منطقه به گفتگو خواهد نشست، مضافاً بر اینکه، سید جعفر تشکری هاشمی، نیز در همین روز از مرکز معاینه فنی خط سیار مستقر در محدوده بلواردادمان بازدید خواهد کرد.
سیدمحمد آقامیری در یکصد و چهلمین برنامه نهضت دیدارهای مردمی مسجدمحور در روز دوشنبه در مسجدالحسین محله آشتیانی منطقه 13 با شهروندان دیدار خواهد کرد، همچنین آقامیری در چهل و ششمین مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران در همین روز در ساختمان شهرداری منطقه 13 با نخبگان و معتمدین منطقه نشستی خواهد داشت.
روز چهارشنبه 20 دی ماه نیز زهرا شمس احسان، رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران ضمن بازدید از مجموعه های ورزشی منطقه 8، با پیشکسوتان و ورزشکاران منطقه دیدار و گفتگو خواهد داشت.
همچنین برنامه ملاقات مردمی حبیب کاشانی با شهروندان منطقه 1 در روز چهارشنبه 20 دی ماه نیز بعنوان دیگر برنامه های جاری این هفته اعضای شورای شهر تهران برگزار خواهد شد.
 

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: